PBX ve IP telefon için teknik servis hizmetleri. Uzmanlarımız tarafından ofis telefon ağını kurulumu ve yapılandırması yapılacaktır.
IP telefon, internet üzerinden çalışan modern, kaliteli ve ucuz bir iletişim türüdür.
Artık ekipman satın almaya, kablo döşemeye gerek yok — gerekli tüm ekipman sağlayıcıya aittir. Temel gereksinim istikrarlı bir internettir.
IP telefon sisteminin kullanımı, ofisinizdeki iş akışlarını yeni bir seviyeye taşımanıza olanak tanır.
Sistem, analog PBX ile karşılaştırıldığında daha fazla işlevselliğe sahiptir:
Şirket sistemindeki her çalışana dahili bir numara eklemek.
PBX teki abone numaraları için kısıtlamaları ayarlamak, yapılandırmak ve yönetmek.
İsteğe bağlı etkileşimli menü ile telesekreterin çalışmasını hazırlayın.
sanal bir PBX ile üçüncü taraf geliştiricilerden.
Sisteme doğrudan erişim (DISA) işlevinin etkinleştirilmesini ve hata ayıklaması
Siyah ve beyaz sayı kayıtlarının hazırlanması.
Harici gelen çağrıları yerel PBX ten belirli telefon cihazlarına yönlendirmek.
Gelen çağrıların PBX ten mobil operatörlere yönlendirilmesini sağlamak için GSM ağ geçitlerinin kurulumu ve hazırlanması.
Müşteriden yeni sisteme yönelik istekleri belirtmesi gerekiyor, uzmanlarımız en uygun çözümü sunacaklar.
Anlaşmadan sonra gerekli ekipmanın satın alınmasına yardımcı olacağız, kurulum ve ayarlama yapacağız.
Test etme, çağrı yönlendirmesinin doğru olup olmadığını kontrol etme, tüm işlevselliği bağlama.
IP telefonunu kurmak için Asterisk’i kullanın – ofis PBX’ lerinin organizasyonunu çözmek için önemli işlevselliğe sahip açık kaynaklı bir yazılım hizmeti, telefonu yeni bir yetenek seviyesine getirmenize olanak tanır.
IP telefon kurulumu iki aşamaya ayrılmıştır:
Sunucu Barındırma seçenekleri:
Dış kaynak şirketi, seçilen seçeneği dikkate alarak sunucuyu anahtar teslimi olarak bağlayacaktır.
IP telefonları RJ-45 konnektörlü standart bir internet kablosuyla bağlanır. Bu uygundur, her işyerinin internet çıkışı vardır.
IP telefonuna geçiş seçenekleri:
IP telefonunu bağlamadan önce güvenilir bir operatör bulmanız, teknik bir plan yapmanız gerekir. Belgede iletişim hatlarının sayısı, sayı sayısı, sayı türleri, mevcut iletişim araçları ve internet özellikleri bulunmalıdır. Tek bir görüşme sırasında veri aktarımının miktarını, paket aktarımındaki gecikme süresini göz önünde bulundurmanız gerekir.
DIT, IP telefon sisteminin ve pbx’in kurulumu ve yapılandırılmasıyla ilgilenmektedir
Çalışma sürecinde telefon şebekesinin işleyişini analiz edeceğiz, arızaları tespit edeceğiz, arızaların nedenlerini ortadan kaldıracağız. Kuruluşunuzdaki telefon yeteneklerini önemli ölçüde artıracak ek seçenekler ekleyeceğiz.
Hizmetlerimiz:
IP telefonun işlevselliği, aboneleri gruplar halinde birleştirmenize, yazışmaları dijitalleştirme nize, gelen ve giden aramaları kaydetmenize ve boş hatlar tahsis etmenize olanak tanır.
Soru sorSorunuz var mı? Bir arama yapın!
Çağrı