EN EN Chek TR TR Chek
EN EN TR TR

Ofis içi toplantı odası rezervasyon sistemleri

Toplantı odası rezervasyon sistemi, toplantı odalarını istediğiniz yerden hızlı ve rahat bir şekilde arezerve etmenize sağlar. Bunu şirket takvimi, web uygulaması veya toplantı odasının hemen önünde asılı bir tabletle yapabilirsiniz.

DIT, toplantı odası rezervasyon sistemlerinin tasarımı, montajı, devreye alınması ve bakımı için bir dizi hizmet sunmaktadır.

Ofis içi toplantı odası rezervasyon sistemleri

Oda rezervasyon sisteminin avantajları

Toplantı odasını kolayca arayın

Toplantı odasını kolayca arayın

Rezerve edilen zamanı dikkate alarak, uygun bir odanın genişliğine göre arama yapın.

Diğer sistemlerle entegrasyon

Diğer sistemlerle entegrasyon

Rezervasyon sisteminin çalışanların takvimine ve posta kutularına hızlı entegrasyonu.

Raporlama

Raporlama

Her bir oda için raporlamanın tanıtılması, kullanılmayan tesislerin terk edilmesiyle tasarruf sağlamaktır.

Esnek kontrol

Esnek kontrol

Etkinlik için toplantı odasını veya toplantı odasını rezerve etmek, reddetmek veya transfer etmek.

Anahtar teslim rezervasyon sisteminin devreye alma hizmetine ne dahildir

DIT uzmanları herhangi bir talep için rezervasyon sistemini kuracaktır. Çalışma aşamaları:
1

Tasarım

Teknisyenlerin görsel muayene için tesise gitmesi ve ekipmanın kurulum yerlerinin onaylanması ve teknik koşulların alınması.

2

Ekipman temini

Ekipman ve ilgili malzemelerin seçimi. Tesise teslimat. Kalite kontrolü.

3

Kurulum ve ayarlama

Toplama ve montaj. Devreye alma işleri. Devreye alma.

4

Teknik destek

Toplantı odası rezervasyon sisteminin tüm kullanım ömrü boyunca bakımı.

Rezervasyon sistemi, düzenli olarak toplantı, konferans, seminer ve etkinliklere ev sahipliği yapan şirketler için tasarlanmıştır. Bu sayede kullanılan tesislerin verimliliği% 70 artar.

Uzaktan oda rezervasyonu nasıl çalışır?

  1. Çalışan, şirket ofisinde, ortak çalışma alanında veya servis ofisinde bir işyeri seçer;
  2. Takım çalışması için işyeri / toplantı odaları / ofisler ayırtır;
  3. Yöneticiler düzenli olarak iş yükleri ve ortak alanlar için grafikler alırlar, analitik raporlar alırlar;
  4. Grafiklere ve analitiklere dayanarak ofis düzeninizi değiştirebilirsiniz.

Sistem nelerden oluşur?

Rezervasyonda önemli bir unsur, tesislerin iş yoğunluğunun durumunu ve zamanlamasını görselleştiren yazılım ve duvar rezervasyon panellerini içeren donanım ve yazılım kompleksidir. Sistemin diğer unsurları arasında şunlar yer almaktadır: interaktif bina haritası, rezervasyon sistemi, rapor üreteci.

Bizden «anahtar teslim» bir proje sipariş ediyorsanız, proje belgelerinin geliştirilmesinden son bölüme kadar — teknik desteğe kadar üç aşamadan geçmesi gerekecektir. Projenizin bulunduğu aşamaya bağlı olarak her türlü işi sipariş edebilirsiniz.

Arama Talebi Bırakınız Size Geri Dönüş Yapalım

Arama Talebi Bırakınız Size Geri Dönüş Yapalım

Телефон
  • Please fill in this field.

Ortaklarımız

Eset
Lenovo
Cisco
Cipherlab
Asus
Аско
APC
Kehua Tech
Kaspersky
Dr.Web
Eaton
Vertiv
Corsair
Dell
Fortinet
Logitech
Huawei

İletişim

Sorunuz var mı? Bir arama yapın!

Çağrı