7/24 sunucu ekipmanı ve depolama için gelişmiş teknik destek. Hem yeni hem de mevcut olanlara uzanır.
DIT servis paketleri, standart ekipman garantisinin şartlarını genişleten ve müşterinin gereksinimlerine ve hedeflerine bağlı olarak gerekli servis desteğini ve süresini belirlemenize olanak tanıyan bir dizi servis ürünüdür.
Ek servis destek paketleri, kullanım sırasında ekipmanın boşta kalma süresini en aza indirilmek, hızlı sorun giderme ve ekipmanın işlevselliğini geri yüklemektir.
DIT Teknik Destek Merkezi'nin nitelikli uzmanlarından sınırsız sayıda tavsiye alın.
Ekipmanın sağlığını iyileştirmek için operasyonel destek ve çalışmalar.
DIT hizmet desteği, ürün ve ekipmanlarının kullanım ömrü 5 yıl veya daha fazla uzatmanıza imkan sunar.
Servis paketinin süresi boyunca ekipmanın desteklenmesi ve işletilmesi için maliyetler sabitlenir ve azaltılır.
DIT, 1998 yılından bu yana IT pazarında faaliyet göstermekte, kutulu tasarım çözümlerinin geliştirilmesi ve uygulanması ile kurumsal müşterilere donanım ve yazılım tedarik etmektedir.
Ana görevi – Türkiye pazarında çalışan tüm üreticiler, distribütörler ve bayilerden tekliflerin bir araya toplamak ve müşterilerimize ideal koşullarda en uygun çözümleri sunmaktır.
DIT sadece resmi distribütörler ve üreticilerle çalışır.
Siz bir talep bırakıyorsunuz ve biz bir ticari teklif hazırlamaya başlıyoruz.
Bir iş planının hazırlanması, tavsiyelerin yapılması ve sözleşmenin imzalanması.
Destek, sistem kurulumu ve ayrıntılı bir denetim için çalışmalar başlıyor.
Nihai tavsiyeleri müzakere etmek, BT altyapınızı optimize etmek.
Sorunuz var mı? Bir arama yapın!
Çağrı