EN EN Chek TR TR Chek
EN EN TR TR

Servis paketlerimiz neler içeriyor

DIT servis paketleri, standart ekipman garantisinin şartlarını genişleten ve müşterinin gereksinimlerine ve hedeflerine bağlı olarak gerekli servis desteğini ve süresini belirlemenize olanak tanıyan bir dizi servis ürünüdür.

Ek servis destek paketleri, kullanım sırasında ekipmanın boşta kalma süresini en aza indirilmek, hızlı sorun giderme ve ekipmanın işlevselliğini geri yüklemektir.

Servis paketlerimiz neler içeriyor

Servis ücretleri

Standart

destek
  1. Talep kaydı
  2. 24/7
  3. Sorunların teşhisi/niteliği, danışmanlık
  4. 8/5
  5. Uzaktan destek modunda olayları düzeltme
  6. 8/5
  7. Müşteri sahasında yedek parça kullanmadan olayın düzeltmesi
  8. 8/5
  9. Müşteri sahasında yedek parça kullanarak düzeltme
  10. -
  11. Yedek parça hazırlanması
  12. sipariş üzerine*
  13. Bilgi taleplerine ve uzaktan desteğe tepki süresi
  14. 8 ms
  15. Çözüm süreci (sorunun niteliği)**
  16. 16 ms
  17. Sorunu çözmek için uzmanın müşterinin sahasına gitme zamanı
  18. 16 ms
  19. Uzmanın yedek parça ile müşterinin sahasına gitme zamanı
  20. 16 ms

Genişletilmiş

destek
  1. Talep kaydı
  2. 24/7
  3. Sorunların teşhisi/niteliği, danışmanlık
  4. 24/7
  5. Uzaktan destek modunda olayları düzeltme
  6. 24/7
  7. Müşteri sahasında yedek parça kullanmadan olayın düzeltmesi
  8. 24/7
  9. Müşteri sahasında yedek parça kullanarak düzeltme
  10. 24/7
  11. Yedek parça hazırlanması: HDD ve RAM
  12. diğer birişimler. sipariş üzerine*
  13. Bilgi taleplerine ve uzaktan desteğe tepki süresi
  14. 8 ms
  15. Çözüm süreci (sorunun niteliği)**
  16. 8 ms
  17. Sorunu çözmek için uzmanın müşterinin sahasına gitme zamanı
  18. 16 ms
  19. Uzmanın yedek parça ile müşterinin sahasına gitme zamanı
  20. 16 ms

Ayrıcalıklı

destek
  1. Talep kaydı
  2. 24/7
  3. Sorunların teşhisi/niteliği, danışmanlık
  4. 24/7
  5. Uzaktan destek modunda olayları düzeltme
  6. 24/7
  7. Müşteri sahasında yedek parça kullanmadan olayın düzeltmesi
  8. 24/7
  9. Müşteri sahasında yedek parça kullanarak düzeltme
  10. 24/7
  11. Yedek parça hazırlanması
  12. tüm
  13. Bilgi taleplerine ve uzaktan desteğe tepki süresi
  14. 8 ms
  15. Çözüm süreci (sorunun niteliği)**
  16. 8 ms
  17. Sorunu çözmek için uzmanın müşterinin sahasına gitme zamanı
  18. 8 ms
  19. Uzmanın yedek parça ile müşterinin sahasına gitme zamanı
  20. 8 ms
* Gerekli bilgilerin, sorunun niteliklerinin ve yedek parçaların ulaştıklarından sonra. Teslimat 8-12 haftadır. ** «Çözüm süreci (sorunun niteliği)** göstergesi, yalnızca Müşteri tarafından HTTP, HTTPS protokolleri aracılığıyla Müşteri tarafından Ürünlere uzaktan erişim sağlama yükümlülüğünü yerine getirdiğinde geçerlidir. Bu yükümlülüğün Müşteri tarafından yerine getirilmemesi durumunda,uygulayıcı oluşabilecek çözüm süreç uyuşmazlıktan sorumlu değil.

DIT servis desteğinin avantajları

ÜCRETSİZ DANIŞIN
24/7 destek

24/7 destek

DIT Teknik Destek Merkezi'nin nitelikli uzmanlarından sınırsız sayıda tavsiye alın.

Ekipman Onarımı

Ekipman Onarımı

Ekipmanın sağlığını iyileştirmek için operasyonel destek ve çalışmalar.

5 yıl ve ek garanti imkanı

5 yıl ve ek garanti imkanı

DIT hizmet desteği, ürün ve ekipmanlarının kullanım ömrü 5 yıl veya daha fazla uzatmanıza imkan sunar.

Yedek parça tasarrufu

Yedek parça tasarrufu

Servis paketinin süresi boyunca ekipmanın desteklenmesi ve işletilmesi için maliyetler sabitlenir ve azaltılır.

Şirket hakkında

DIT, 1998 yılından bu yana IT pazarında faaliyet göstermekte, kutulu tasarım çözümlerinin geliştirilmesi ve uygulanması ile kurumsal müşterilere donanım ve yazılım tedarik etmektedir.

Ana görevi – Türkiye pazarında çalışan tüm üreticiler, distribütörler ve bayilerden tekliflerin bir araya toplamak ve müşterilerimize ideal koşullarda en uygun çözümleri sunmaktır.

DIT sadece resmi distribütörler ve üreticilerle çalışır.

Şirket hakkında

Nasıl çalışıyoruz

Görevlerinizi çözmek için belirli çalışma aşamalarına uyuyoruz
1

Danışma

Siz bir talep bırakıyorsunuz ve biz bir ticari teklif hazırlamaya başlıyoruz.

2

Denetim

Bir iş planının hazırlanması, tavsiyelerin yapılması ve sözleşmenin imzalanması.

3

İşin yürütülmesi

Destek, sistem kurulumu ve ayrıntılı bir denetim için çalışmalar başlıyor.

4

İşlerin tamamlanması

Nihai tavsiyeleri müzakere etmek, BT altyapınızı optimize etmek.

Ortaklarımız

Eset
Lenovo
Cisco
Cipherlab
Asus
Аско
APC
Kehua Tech
Kaspersky
Dr.Web
Eaton
Vertiv
Corsair
Dell
Fortinet
Logitech
Huawei

İletişim

Sorunuz var mı? Bir arama yapın!

Çağrı