Bu, müşterinin BT ekibinin, kesinti maliyeti çok yüksek olduğunda büyük işletmelerin günlük sorunlarını çözmesine yardımcı olmayı amaçlayan bir projedir.
Kendi çalışanlarımızın kadrosunun genişlemesini önlemek ve ayrıca müşterinin BT departmanı ekibinin hastalık izni ve tatiller sırasında birbirinin yerine geçebilirliğini sağlamak için şirketin uzmanlarının yükünün bir kısmını kaldırmakla görevlendirildik.
Proje sırasında şirkete çeşitli vakaların çözümünde yardımcı olmayı başardık. Örneğin bu yılın Mart ayında, Rusya’ya yaptırım paketleri gelmeye başladığında, müşterinin kullanımı imkansız hale gelme tehlikesiyle karşı karşıya olan ekipman ve yazılımı bulmasına ve değiştirmesine yardımcı olduk. Cisco, Rusya pazarından çekildiğini açıkladığında uzmanlarımız, müşterinin altyapısının anında çökmesini önlemek için harekete geçti ve ardından Rusya pazarındaki ihtiyaçlara ve bulunabilirliğe göre yedek ekipman seçildi.
Aynı zamanda Microsoft, kuruluşu Microsoft Office’i kullanma yeteneğinin kaybıyla tehdit eden Rusya’dan ayrılma niyetini duyurdu. Alternatif ofis ürünlerine geçilmesine karar verildi. Bu işler için çok sayıda ekipmandaki ofis programlarını manuel olarak değiştirmek gerekiyordu ve elbette bu durumda da bizim yardımımız olmadan olmadı. Saha mühendislerimiz, ofis işleri için yeni yazılım paketlerini mümkün olan en kısa sürede cihazlara indirip yüklediler; böylece, çok sayıda rutin işlem gerçekleştirmek yerine, şirketin uzman personeli için çok fazla zaman tasarrufu sağladılar. Şirketin daha karmaşık BT süreçleri.
Böylece müşteri, pahalı uzman kadrosunu (farklı uzmanlıklardan en az 3 kişi) + vergi ve sosyal katkı paylarını ~% 40 genişletme ihtiyacından kaçındı. Bu işlerin dış kaynak kullanımıyla karşılaştırıldığında, müşteri ayda yaklaşık 250.000 ruble nihai tasarruf elde etti.